Lördagsmorgon

Tanken var att sova ut idag men vaknar naturligtvis kl 06.30 och kan inte somna om. Gott att det inte är bestämt nåt idag utan ska bara slappa.

Fick ett mail från facebok att en agent ska höra av sig till mig om hackaren. Hans 3 konton är avstängda men jag upptäckte att han har ett till som jag ska säga till dom om. Jag fick en vänförfrågan från en liten Indonesier men tackade inte ja. Undrar om det är den killen som har hackat sig in eller om hackaren använder hans konto för o bråka med mig. Killen som försökte adda mig hade runt 8 syskon så det var kke en bror till han. Jaja det är bara o vänta o se vad som händer och HÅLL TUMMARNA så jag får tibax mina 7 miljoner chips.

Någon som vet vart våren tog vägen? ska nog lämna in en efterlysning ;)

See You Later


Kommentarer
Postat av: Emmelist

min kille blev hackad inatt på sitt wow account. mohaha. tråkigt för honom men jag hatar då han spelar wow :P synd att hackare finns. elaka jävlar!

2010-05-08 @ 10:38:53
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

nja han hann väl stoppa det i tid men alla hans penagr och vapen typ :P



tack :D

2010-05-08 @ 11:18:45
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0