Hacker

Ja just precis en hacker från Indonesien tog sig in på min facebook sida igår. Jag spelar Texas holdem där och har haft en enorm tur där (eller skicklighet ;)) kanske ) hade över 7 miljoner chips där och han tog alltihop. Som tur är så är jag dataintresserad så ja hann ta hans personliga UID där och kunde ge det till support och såg idag att han blivit portad med det kontot. kan ju varna er med hans namn Jhon Howard heter han för han kommer säkert använda nåt av dom 2 andra kontona han har där. Ska maila hans UID till supporten om jag får tag i dom 2 också.
Hoppas dom sätter in mina 7 miljoner också.

Idag blir det lugnt här. Har lite ont i huvudet.

Ha en fin dag alla.


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

tack tackar :D kram

2010-05-05 @ 20:47:30
URL: http://myzaans.se
Postat av: Emmelist

fina egenskaper :D

2010-05-07 @ 18:51:11
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

vilken idiot som hackade sig in sådär... damn!

2010-05-08 @ 01:14:53
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: josephine

hej! googlade på hackers från indonesien och hamnade här. jag har haft en mardröm senaste dagarna. för någon med ipnummer från indonesien har tagit över alla mina internetkonton och lagt upp falska nakenbilder i mitt namn på både facebook och min privata blogg. sedan ha han lagt upp fler nakenbilder på diverse hemsidor och skriver att det är jag med mitt fulla namn, bostadsort och personnummer :( hur fick du reda på hans uidnummer?? facebook ha nu spärrat mitt konto för de säger att det är JAG som lagt upp bilderna och därmed brutit mot deras regler. har mejlat FB minst 20 gånger men ännu inget svar. deras kundservice är lika obefintlig som hackerns samvete. ha de fint! / Josephine

2010-07-05 @ 17:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0