jo tack du...

...typiskt mig o o bära möbler o få ont som attans i ryggen.

Fick en philips widescreen tv av min systerdotter Sandra idag som jag ska ha i sovrummet. Jag var tvungen och möblera om för att kunna ställa den på något så hyllan jag hade där är i storarummet nu och så flyttade jag in 3 stora tunga möbler som tv kan stå på. Det blev bra men ska bara ändra lite, men inte idag. Ryggen måste vila nu. Tack gulle Sandra för tvn <3<3<3<3

Min andra systerdotter Petra fyllde 18 i fredags o har nu landat i Turkiet med sina kompisar dit dom flöög kl 7 i morse. Inte ett dugg avis (korsar fingrarna bakom ryggen) jooooo jag vill oxå åka på semester.

Skulle åkt o handlat men orkar inte. Får bli nåt hopplock till frukost imorrn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0