Var är solen

Det är lördag och de flesta har ledigt och då minsann blir det svalare och solen lyser med sin frånvaro (fast kan ju se den skymta genom molnen liite så det blir kanske solsken till kvällen)

Idag sov vi länge och det var gott det, har känt mig outvilad ett tag nu.

Vi ska åka och köpa en tv idag i Huskvarna då den gamla gick sönder precis innan jul och jag kan säga er att det är absolut ingen höjdare och sitta o glo på en liten 14tummare för ögona blir som små knappnålshöven o huvudvärk får man. Jag har inte råd att köpa en ny så det fick bli en philips 28 tummare widescreen på blocket och det duger bra till mig trots att de flesta har en platt tv nu förtiden.

Går hemma pga min rygg och värk varje dag så ni som vet så får man inte mycket i månaden och kan därför inte lyxa till det med nya saker.

Var så lycklig förra året när jag hade sparat ihop och kunde köpa denna laptopen NY , då kände jag mig stolt ska ni veta. Min stationära dator är gammal och seg och skulle skriva ut en sak från den idag och höll på att bli tokig innan det var färdigt, tar nästan 10 min o bara starta upp den. det som är bra med laptopen är att jag kan ta med den om jag behöver.

ska åka nu vid 12 o hämta tvn så jag ska fixa till mig lite men vi ses senare.

Ha en fin dag.

KRAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0