Tur jag var där

oj oj säger jag bara, idag när jag var vid bankomaten så står det en gammal farbror framför mig för o ta ut sin pension och han ser inte siffrorna utan trycker hela tiden fel men lyckas till slut, bakom mig står en kille i 15årsåldern som står o tugga tuggummi så det smackar om det och han beter sig lustigt och nervöst så jag kan inte låta bli att kolla in honom. han blänger på mig med sina bruna ögon o ser lite hotfull ut. Farbrorn får ut sina pengar o sätter sig på en soffa o då går killen fram o tar hans plånbok, men jag finner mig snabbt o skriker till och en kille som var där sprang efter killen och lyckades stoppa honom o fabrorn fick tillbaks sina pengar. Han kom fram till mig o tackade och jag såg en liten tår i hans ögon. Glad att jag var på rätt plats vid rätt tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0