Våra bästa år

Är egentligen en dum titel på 3ans långkörare, tycker det bara är en massa intriger och dom gör bara livet surt för varandra. Syskon som byter killar m.m .. Fast det är klart jag följer ju serien för att se vad som händer så liite spännande är det kanske ;) ..

Vaknade idag o det var precis vitt på marken men det håller på att smälta igen. Du där uppe NU VILL JAG HA SOL OCH VÄRME.

Idag ska jag och en kompis gå och äta pizza på en pizzeria här i stan som gör så otroligt goa kebabpizzor. Vi har inte haft tid o träffas på ett tag.

Måste ta mig i kragen o städa här också. Emma går o glor lite surt haha. Hon är otroligt rädd för dammsugaren så hon kryper under överkastet o där ligger hon tills jag är klar, lilla gulltrollet.

Ska köpa kakeldekor till kaklet i köket för det är så attans tråkigt med de vita kakelplattorna här. Dom hade hela rullar på Lidl för 19 kr så det blir inte dyrt o fixa lite med det. Ska kanske köpa i nåt färgglatt o sätta på kaklet i badrummet där det är hur mycket vitt kakel som helst. Älskar färger.

När jag flyttade in i denna lägenheten 28 feb förra året så var det en sån där gammal grå tapet i vardagsrummet så jag och en väninna tapetserade om här själva så nu har jag en gul tapet här och det blev jättebra. ska måla väggarna i hallen när jag får råd. Hyresvärden sa att det dröjer minst 5 år innan dom gör nåt sånt här.

Jag är förresten jättenöjd med tvn som jag köpte i lördags. kanonbild och ljud.

Svänger på rumpan lite och går ut ur bloggen men vi ses senare.



Kommentarer
Postat av: fia

bra ide med kaklet. hidå

2010-04-21 @ 13:03:40
Postat av: It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

vilken söting :p

2010-04-21 @ 15:11:11
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0