NyBloggare

Hjälp va gör jag. Skulle ALDRIG börja blogga har jag sagt men nu får ni hålla i hatten för nu blåser DataGirl igång.

Är en småländska som har varit med om mycket i livet och som kommer att speglas i mitt bloggande.

Just nu bor jag ihop med en pangbrud som är vit och svart o som får mig att le varje dag. Hennes namn är Emma och tyvärr hjälper hon inte till nåt här hemma utan hon vill bara bli uppassad. Allt ska jag göra. Hon kan inte ens plocka upp lilleman utan han ligger och skräpar på golvet. I morse väckte hon mig med en blöt puss men ville att jag skulle gå upp direkt och göra frukost.

Idag skiner solen så jag ska ut och njuta av den en stund nu för det ska bli regn i helgen säger dom.

Kommer tillbaks sen igen.




Min svartvita pangbrud EMMA




Min svartvita pangbrud Emma

 

 


Kommentarer
Postat av: Karro

Oj det var en fin katt. Verkar gosig som tusan. Kramizz

2010-04-23 @ 13:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0