Måndag

Vaknade i morse med ett leende på läpparna. Solen skiner och Emma låg jämte mig med ena tassen över huvudet och snarkade, ja hon snarkar riktigt högt och det låter så gulligt.
Emma blir 4 år i år och det är egentligen mammas katt.

Mamma dog den 20/10 2008, bara 72 år gammal  efter en lång sjukdomstid. Hon låg inne på magavd för att hon hade ont i gallan. Jag pratade med henne kl 16.00 och hon lät som vanligt och hon ville ha in lite kläder och jag skulle ta ut pengar åt henne. En timme senare ringer min syster och då hade hon gått bort. Hon fick en hjärtinfarkt i sömnen. Ni kan inte ana vilken chock detta blev. Var så ledsen över att inte få säga farväl till henne. Saknar henne mycket.

Emma fick stanna hos mig och det känns som jag har en bit av mamma här.


Ska åka en sväng till stan och handla mat till oss. Ses senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0