Janne

GoMorron eller ska kanske säga gomidda ;) har varit vaken sen 7 ju.

Solen skiner men bara +2 grader ute och det var nåt konstigt vitt puder på gräsmattan men kanske tur det är just vitt så det inte ligger nåt brunt för då trillar väl askmolnet ner. Ack ja.

Idag är det knallarnas dag här i stan så jag ner o se om jag kan hitta nåt skojsigt.

Janne är underbar. Jag smeker hans linjer och när jag tar ett grepp om hans ... så passar den underbart i min hand och jag smeker lite lätt o känner hur han sakta går igång. Sätter mig grensle över han o känner hans närhet vibrera mot mig. Jag ler och bara vill ha mer o mer. Sakta ökar vi farten och vi är ett. När vi når högsta farten så går det fort men ändå så länge. Stiger av honom och ler: var det lika underbart för dig som för mig :)

Scrolla ner så får ni se min underbara Janne.






























Men va trodde ni ;)

Tack o lov att jag skaffade mig en eu-moped (trots min ålder) tack vare den så behöver jag inte ha ont i ryggen och i hälsenan när jag t.ex varit o handlat och den är billig i drift. Tankade för 65 kr i mitten av mars och har dryga halva tanken kvar och försäkringen går på en 1000lapp om året och ingen besiktning eller skatt. Har inte råd med bil när jag går hemma så det har var en kanonsak för mig. Varför den heter janne får mina vänner veta ;)

Ha en underbar dag alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0